A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a beérkező reklamációk hatékony kezelésére.

A képzés során megszerezhető legfontosabb kompetenciák:

A képzés célcsoportja:

Reklamációkezelés
Forrás: https://pixabay.com/

Tematika:

Képzés módszerei:

Képzési idő: 16 óra.

Képzés formája: csoportos képzés

Minimális létszám: 8 fő

Maximális létszám: 16 fő

Képzési díj:

A képzési díj tartalmazza a képzés összes költségét, beleértve a képzés, a tananyag és a tanúsítvány összegét.

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése: Tanúsítvány

Jelentkezési lap

Oktató:

Elérhetőségeink:

Munkatársaink:

Felnőttképzési ügyfélszolgálat, panaszkezelés, kiegészítő tevékenységek, képzések, további információk:

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara felnőttképzési engedélyszáma: E/2020/000151, felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/006151.

Kapcsolódó képzések: