Vevőszerző marketing szöveg műhely – Unalmasból ütőset!
Hogyan lehet megszerezni a vevők figyelmét 2024-ben? Hogyan szólítsuk meg a potenciális vevőket eredményesebben, mint a konkurencia? Hogyan használjuk fel a mesterséges intelligenciát a mindennapi marketinghez? Ezekre a kérdésekre ad […]
Unalmasból ütőset! Vevőszerző marketing szöveg műhely
Hogyan lehet megszerezni a vevők figyelmét 2024-ben? Hogyan szólítsuk meg a potenciális vevőket eredményesebben, mint a konkurencia? Hogyan használjuk fel a mesterséges intelligenciát a mindennapi marketinghez? Ezekre a kérdésekre ad […]
Szolgáltatás marketing workshop a kamarában
Hogyan add el a szolgáltatásodat magasabb áron? – Workshop Sok szektorban nem könnyű kitűnni a szolgáltatók sokaságából. Különösen akkor, ha mindenki az árakkal akar versenyezni, ami pedig a profit kárára […]
A Kamarai Oktatási Központ 2022-es tavaszi képzési kínálata
A Kamarai Oktatási Központ 2022 tavaszán az alábbi képzéseket kínálja a Baranyában és a Dél-Dunántúli Régióban működő KKV-k számára
A Kamarai Oktatási Központ őszi képzési kínálata
A Kamarai Oktatási Központ 2021. szeptember-október-november hónapokban az alábbi képzéseket kínálja a Baranyában és a Dél-Dunántúli Régióban működő KKV-k számára minőségmenedzsment, KKV marketing, külkereskedelem és informatika témakörökben.
A Kamarai Oktatási Központ tavaszi képzési kínálata
A Kamarai Oktatási Központ 2021. április-május hónapokban az alábbi képzéseket kínálja a Baranyában és a Dél-Dunántúli Régióban működő KKV-k számára.
Minőségirányítás képzés
A képzés célja kiemelten a kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel és minőségirányítással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati módszereket.
LEAN Menedzsment alapismeretek képzés
A képzést elvégző átfogó képet kap a LEAN menedzsment területeiről, azok szerepéről a gyártási és vállalatvezetési folyamatokban. A képzésen megismerhető a LEAN alkalmazásának és bevezetésének a módszere, a LEAN bevezetési […]
Ügyfélkezelés és minőségfejlesztés
A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a […]
Minőségirányítási belső auditor képzés
A képzés célja kiemelten az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert bevezetni szándékozó, vagy már működtető kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel […]