Unalmasból ütőset! Vevőszerző marketing szöveg műhely

Hogyan lehet megszerezni a vevők figyelmét 2024-ben? Hogyan szólítsuk meg a potenciális vevőket eredményesebben, mint a konkurencia? Hogyan használjuk fel a mesterséges intelligenciát a mindennapi marketinghez? Ezekre a kérdésekre ad […]

Szolgáltatás marketing workshop a kamarában

Hogyan add el a szolgáltatásodat magasabb áron? – Workshop Sok szektorban nem könnyű kitűnni a szolgáltatók sokaságából. Különösen akkor, ha mindenki az árakkal akar versenyezni, ami pedig a profit kárára […]

A Kamarai Oktatási Központ őszi képzési kínálata

A Kamarai Oktatási Központ 2021. szeptember-október-november hónapokban az alábbi képzéseket kínálja a Baranyában és a Dél-Dunántúli Régióban működő KKV-k számára minőségmenedzsment, KKV marketing, külkereskedelem és informatika témakörökben.  

Minőségirányítás képzés

A képzés célja kiemelten a kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel és minőségirányítással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati módszereket.

LEAN Menedzsment alapismeretek képzés

A képzést elvégző átfogó képet kap a LEAN menedzsment területeiről, azok szerepéről a gyártási és vállalatvezetési folyamatokban. A képzésen megismerhető a LEAN alkalmazásának és bevezetésének a módszere, a LEAN bevezetési […]

Ügyfélkezelés és minőségfejlesztés

A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a […]

Minőségirányítási belső auditor képzés

A képzés célja kiemelten az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert bevezetni szándékozó, vagy már működtető kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel […]