EENergy – 10 000 EUR támogatás KKV-knak energiahatékonysági fejlesztésekre

Az EENergy projekt 2 év alatt 9 millió eurós költségkeretből nyújt támogatást, több mint 900 KKV-nak Európa-szerte, hogy olyan tevékenységeket, beszerzéseket ill. fejlesztéseket hajtsanak végre, melyek legalább 5%-kal csökkentik az összes […]
Szeptembertől pályázható munkahelyi képzési támogatás!
GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” című kiemelt projekt elsődleges célja a vállalkozások veresenyképességének növelése a munkahelyi képzések megvalósításának támogatásával.
Képezze munkatársait a Kamarai Oktatási Központban
A folyamatosan változó technológiai és gazdasági környezethez, valamint az elvárt fejlődés eléréséhez elengedhetetlen a munkatársak naprakész tudása, megfelelő szintű képzettsége.
Fontos információ a munkahelyi képzésekre támogatást elnyert vállalkozásoknak
A munkavállalók képzésének támogatására kiírt GINOP-6.1.5 és GINOP-6.1.6 pályázati felhívások több ponton módosultak.
A tanulásé a jövő
Második alkalommal került megrendezésre a kamarában Tanulástechnika tréning.
Munkavállalóim képzésére támogatást nyertem, a képzésről kép- és hangfelvételt kell készítenem. – Valóban jogszerű ez?
A GINOP 6. prioritású pályázatok nyertesei és a képzések egyes oktatói, trénerei gyakran tartják aggályosnak a felhívásban szereplő követelményt, miszerint a képzés teljes időtartama alatt kép- és hangfelvételt kell készíteni. […]
Jó hír a „Munkahelyi képzések támogatása” pályázat nyertes KKV-i számára!
Jelentősen nő a képzések megvalósításához igénybe vehető előleg összege a GINOP-6.1.6 pályázaton támogatást elnyert vállalkozások számára.
Segítség a „Munkahelyi képzések támogatása” nyertes pályázóinak
Előleg igénylés, kifizetési kérelmek, változás-bejelentés, felkészülés a monitoring látogatásokra és helyszíni ellenőrzésekre, jó gyakorlatok – csak néhány azon témák közül, amelyekről a kamara tájékoztató napján résztvevő vállalkozások hasznos információt, kérdéseikre […]
ÜGYFÉL-ÉLMÉNY, ÜGYFÉL-BIZALOM: ALAKÍTSUNK KI JÓL MŰKÖDŐ VEVŐSZERZŐ ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT!
A 21. század kétségtelenül az automatizálásról szól életünk szinte minden területén, és mégis, ha belegondolunk, miért járunk rendszeresen egy megszokott helyre vagy járunk ugyanahhoz a fodrászhoz, könnyen rájöhetünk, hogy döntésünket […]