FVA – Év Fiatal Vezetője 2018
A pályázat célja azon fiatal vezetők elismerése, akik 40 éves korukig kimagasló eredményeket értek el vezetőként. A vezetés olyan szegmenseinek hangsúlyozása, amely túlmutat a sikeres egyéni eredményeken, a hatékonyságon, a […]
Atipikus munkavégzés a munka- és a magánélet egyensúlyáért
Szeretettel várjuk 2018. november 13-án kedden a „Munka ÉS Család – A nők munkaerő-piaci helyzetének javítása és a Nő-Köz-Pont létrehozása Pécsett” című pályázati projekt, „Atipikus munkavégzés a munka- és a […]
Fiatal Vállalkozók Hete
Vállalkozol, vállalkoznál? Ha igen, akkor ez a rendezvény NEKED szól!
I-DARE, hogyan készítsünk jó üzleti tervet?
Elkészült a projekt kézikönyv „HANDBOOK” olyan horvát és magyar vállalkozói tapasztalatokkal és információkkal, melyekre egy mai, elsősorban kezdő vállalkozónak szüksége lehet.
I-DARE – A legjobb 10 horvát üzleti terv
Kiválasztásra került idén szeptemberben a 10 legjobb magyar és most októberben a 10 legjobb horvát üzleti terv. Eszékről, Verőcéről és Vukovárról is érkeztek horvát pályázatok, de kik voltak a legjobbak?
Marketing a közösségi médiában
Miért hatékonyabb a közösségi médiában a tartalommarketing a direkt hirdetésnél? Milyen hibákat érdemes elkerülni, és hogyan kezeljük a negatív kommenteket? Mire figyeljünk egy Facebook hirdetés létrehozásánál?
Az online fizetés lehetőségei
Milyen kényelmes és biztonságos fizetési lehetőségeket tudok biztosítani vevőimnek? Bankkártya, netbank átutalás, PayPal, PayPass, emelt díjas sms, stb. – mostanra a mindennapi életünk részévé vált számos online fizetési lehetőség. Elterjedtek […]
„Svájci bicska” a vevők pénzéhez
Tudta Ön, hogy a világ tíz legfiatalabb milliárdosa közül öten az internet segítségével kerültek a csúcsra? És egyikőjük éppen most lőtte fel az autóját a világűrbe!
CRM – Tedd vállalkozásod hatékonyabbá
Szembesült már azzal, hogy idő és energia hiányában egyszerűen megfeledkezett az ügyfélről, az alvállalkozóról?
Online kereskedelem – Lehetőségek az internetes kereskedelemben
Igaz, vagy legenda, hogy az online kereskedelem megöli a hagyományos üzleteket?