A DESIRE támogatja a kkv-kat az európai e-egészségügyi és digitális egészségügyi piacra való belépésben, és lehetővé teszi számukra, hogy bekapcsolódjanak a zöld és digitális átalakulásba. DESIRE - Development of E-Health Solutions Improving Resilience in Europe. A közösségi platform összehozza az európai egészségügyi piacok érdekelt feleit - egyedülálló lehetőség új kapcsolatok és együttműködések létrehozására. Miért érdemes […]
Az önellátás és az élelmezésbiztonság ma már a világ valamennyi országa számára elsődleges fontosságú. Az agrár-élelmiszeripari ágazat megismerése Tunéziában, a Földközi-tenger térségében és Afrikában hozzájárulhatna ezen régió partnerségben történő fejlesztéséhez. Ebből a szempontból az AGROBUSINESS MEDAFRIQUE EXPO 2023 első alkalommal történő megrendezése a tunéziai vállalatok háromoldalú partnerségre való nyitása lesz a nyugati és az afrikai […]
Conxemar 2024 - B2B találkozók Ezt az eseményt a Galiciai Enterprise Europe Network szervezi a Conxemarral együttműködve, hogy találkozási platformként szolgáljon a teljes tengeri élelmiszeripar számára: nagykereskedők, importőrök, exportőrök, transzformátorok, gyártók, forgalmazók, hűtőházak, gépek, segédipar (hűtés, csomagolás, műanyag stb.). A résztvevők számára lehetőség nyílik ingyenes tárgyalások lebonyolítására. A virtuális találkozókat szeptember 23. és október 11. […]
Az Enterprise Europe Network magyarországi hálózata nemzetközi üzletember találkozót szervez ENVIRONTEC címmel az ÖKOINDUSTRIA szakkiállítás keretében! A HUNGEXPO Zrt., mint a hazai és közép-kelet európai kiállítási piac tradicionális és kiemelkedő szereplője együttműködve a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetségével és a Messe & Marketing Michael Pittscheidt szakmai támogatásával 2024. október 1-3. közt nyitja meg kapuit az első ENVIRONTEC powered […]
„A külpiacra lépés segítése a közösségi média eszközeivel” képzés révén a résztvevők átfogó és gyakorlati ismereteket kapnak a közösségi média platformokon való hatékony ügyfélszerzésről a külpiacon. A képzés során megértik azokat a stratégiákat és eszközöket, amelyekkel a szervezetek képesek célzottan és hatékonyan növelni a külpiaci ügyfélbázisukat a közösségi média használatával. Cél továbbá, hogy a résztvevők […]